Bezoekadres Zutphenseweg 42 7211 ED Eefde 0570 63 45 54 info@bspaas.nl

Marketing: Koester uw klant, maak verbinding

Klanten willen nu eenmaal graag in de watten gelegd worden. Het gevoel krijgen, dat ze speciaal zijn. Persoonlijk contact vormt de basis voor de juiste verbinding met de klant. SpaaS helpt hierbij. Door effectief gebruik te maken van klantgegevens. Automatische leadgeneratie en monitoring van klantgedrag vergroot de kans om de klant vast te houden.
En daarbij loont het te investeren in uw huidige klanten.
Een voorbeeld: Zwemlessen bieden een zwembad een continue stroom aan nieuwe klanten. Na het behalen van het diploma is de klant helaas vaak weer verdwenen. Met SpaaS kunt u deze klanten gericht blijven benaderen en ze acties op maat aanbieden.
SpaaS signaleert bijvoorbeeld klanten die (te) weinig gebruik maken van hun abonnement of meerbadenkaart. Klanten van wie het tegoed ongebruikt verloopt, kunnen vaak als verloren worden beschouwd. Leg contact met deze klanten om ze weer als bezoeker te verwelkomen. Met gerichte acties kunt u hen alsnog tot een tevreden klant maken.
Ook kunt u klanten tijdig wijzen op het verlengen van hun kaart. Stuur ze een e-mailbericht en bied direct de mogelijkheid om online te verlengen. SpaaS handelt dit signaal automatisch af. In het e-mailbericht kan ook een passend aanbod worden opgenomen (Call4Action), zodat de klant niet alleen geïnformeerd wordt, maar ook verleid wordt tot actie.

 

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte! Schrijf u hier in voor onze nieuwsbrief!

Klik hier om aan te melden >>

Blog

Online verkopen, reserveren, e-ticketing kent veel aspecten, In deze blog schrijven we over trends en ontwikkelingen.

Henk Westenbrink